Kavaje Forumi I Qytetit Dhe Miqve Te Saj: Artan Tushi - Kavaje Forumi I Qytetit Dhe Miqve Te Saj

Shko tek materiali

• 2 Faqe +
  • 1
  • 2
  • Nuk mund tė hapėsh njė diskutim tė ri
  • Nuk mund tė pėrgjigjesh nė kėtė diskutim

Artan Tushi Vlerėso diskutimin: ****- 1 Voti

#1 Anėtar jo nė linjė   kavajoti 

• Admin
  • Grupi: Admin
  • Postime: 10.894
  • Regjistruar mė : 10-prill 04
  • Reputacioni: 1.477
    titulli: Excellent
  • Dėrguar 17 gusht 2004 - 08:44 MD

Artan Tushi ka lindur ne Kavaje me 25-1-1971.eshte dipllomuar ne liceun artistik Jordan Misja ne dhe me pas ne Akademine e Arteve te bukura ne Tirane .Nga 94-98 ka qene profesor pjanoje ne liceun J.Misja ne Tirane.nga viti 92-97 ka qene pjanist ne Festivaline Kenges ne Radio Televizion si dhe ne Festivalin e pranveres.Eshte kompozitor i shume kengeve per festivalin shqiptar ku me se suksesshme eshte kenga ANIJA PLAKE KENDUAR NGA ALEKSANER GJOKA.Me kengen:<Pyes veten > kompozuar nga ai ka nisur karrieren Ledina Celo ish nxenese e tij . Aktualisht ndodhet ne Piza Itali ku mund te vecojme kolaboracionin e tij me tenorin e famshem Andea Boceli .Vazhdon te punoje ne Pisa si profesor pjanoje prane Akademise Xhuzepe Buonamici njokohesisht eshte dipllomuar si pjanist ne Konservatorin Maskanji te Livornos ku ka kryer dhe masterin si pjanist shoqerues.Si pjanist ka dhene koncerte te ndryshme ne Greqi Gjermani Norvegji Maqedoni .Per te ka folur she gazetat italiane si Il Tirreno dhe La Nazione. Keto dite Rai 3 ka pergatitur nje emision per te qe do te shfaqet ne nentor per emisionin Shukria-me teme mbi emigrazionin. ne vitin 2000 ka bere nje cd te titulluar mistery ku se shpejti ne eskluzive do ta degjoni ne sitin tone ne faqet e muzikes .
    0

#2 Anėtar jo nė linjė   kavajoti 

• Admin
  • Dėrguar 20 gusht 2004 - 08:29 MD

Melodramma di Giuseppe Verdi

"Rigoletto"

Con i Vincitori del Concorso Internazionale per voci nuove: Titta Ruffo

Coproduzione:
    Clara Schumann
    Corale Pisana
    Orchestra Sinfonica di Massa e Carrara
    In collaborazione con il
    I Concorso Internazionale
    per Voci Nuove “Titta Ruffo ” di PISA
    Personaggi e interpreti
    Il Duca di Mantova: Myung Hoon Ji
    Rigoletto: Ettore Nova
    Gilda: Antonella Meridda
    Sparafucile:Jin Seok Lee
    Maddalena:Maria Nunzia Menna
    Giovanna:Miria Adriani
    Il Conte di Monterone:Se Seok Seo
    Il Cavaliere Marullo:Ettore Cresci
    Il Conte di Ceprano:Giovanni Ferrisi
    Matteo Borsa:Claudio Sassetti
    La Contessa di Ceprano:Alessandra Meozzi
    Un usciere di Corte:Sandro Innocenti
    Un Paggio:Simona Parra
    Regia:Christian Mihailescu
    Light designer:Riccardo Tonelli
    Maestri Collaboratori:
    Massimiliano Baldocci,Alessandra Dezzi
    Artan Tushi,Fiorenza Gaudenzi e Stefano Cencetti
    Scene e costumi:Viorica Petrovic
    CORALE PISANA
    M ° del Coro Chiara Mariani
    ORCHESTRA CLARA SCHUMANN
    Direttore Giampaolo Mazzoli Pisana
    Societą Corale Pisana
    Nuovo allestimento
    0

#3 Anėtar jo nė linjė   kavajoti 

• Admin
  • Dėrguar 26 shkurt 2005 - 12:46 PD

Ja cfare shkruan gazeta e njohur ne Itali
    LA NAZIONE DI PISA

http://img180.imageshack.us/img180/1961/indexdn1.jpg
    1

#4 Anėtar jo nė linjė   kavajoti 

• Admin
  • Dėrguar 26 shkurt 2005 - 12:51 PD

Ja dhe nhje shkrim tjeter mbi ARTANIN . kete radhe nga gazeta
    IL TIRRENO

Shkarko Skedarin/ėt

0

#5 Anėtar jo nė linjė   KICI ERJETA 

• Anetar i flakte
    • Yll i vogėlYll i vogėlYll i vogėl
    • Grupi: Vip
    • Postime: 239
    • Regjistruar mė : 27-dhjetor 08
  • Reputacioni: 79
  • Dėrguar 22 mars 2009 - 01:45 PD

Visualizza messaggiokavajoti, mbi Feb 26 2005, 00:51 AM, ka thėnė:

Ja dhe nhje shkrim tjeter mbi ARTANIN . kete radhe nga gazeta
    IL TIRRENO

frustrated./ clap:) clap:)
    1

#6 Anėtar jo nė linjė   kavajoti 

• Admin
  • Dėrguar 22 mars 2009 - 11:56 PD

http://www.opusballet.it/immagini/artan.jpg

http://www.opusballet.it/insegnanti/fotografie/artan.jpg

http://www.opusballet.it/immagini/curriculum.jpg

Artan Tushi, nato a Kavaje (ALBANIA) il 24.01.1971, residente in Calcinaia (PISA) via Ricasoli, 22.

Diplomato in pianoforte al Liceo Artistico di Tirana nel 1989, ho conseguito nel 1993 la Laurea presso l'Accademia di Belle Arti.

Nel 2003 mi sono diplomato, per equiparare la laurea albanese, sotto la guida del Maestro Cipriano Francesco presso l'Istituto Pareggiato Mascagni di Livorno.

Nel 2004 ho partecipato al Corso di Qualificazione per Maestri Collaboratori, sempre all'Istituto Mascagni di Livorno, specializzandomi nel settore ballo con il Maestro Novelli Francesco.

Attualmente collaboro con varie Scuole di Danza di Firenze, in particolare con il Centro Internazionale danza "OPUS BALLET" per il quale sono pianista collaboratore per gli stage tenuti da Mancini Giorgio, Renzi Raffaella, Ferrari Christophe, Geppi Lucia e per la classe Scigliano Eugenio.

Sono stato pianista collaboratore, nel luglio 2006, per lo stage tenuto da Frederic Olivieri e Bella Ratchinskaja.

Ho inoltre collaborato con il Balletto di Toscana e con il Teatro Comunale di Firenze come maestro di ballo.
    1

#7 Anėtar jo nė linjė   kavajoti 

• Admin
  • Dėrguar 22 mars 2009 - 02:55 MD

ARMONIE... STAGE DI DANZA CLASSICA

RAVENA 21/22 MARZO 2009

INSEGNANTI

JEAN PHILIPPE HALNAUT Classico

Ballerino all’Opera di Parigi, solista al Balletto di Rhin, primo ballerino al Balletto di Boston sotto la direzione di Violette Verdy. E’docente ospite di prestigiose compagnie di teatro quali: Teatro alla Scala di Milano, San Carlo di Napoli, Maggio Musicale Fiorentino, New National Theatre di Tokio.

FREDERIC OLIVIERI Classico
    Direttore della Scuola di Ballo del Teatro alla Scala, in Francia č stato nominato
    “Cavaliere delle Arti e delle lettere”.

ELISABETTA TERABUST Classico
    Dopo aver frequentato la Scuola di Ballo dell’Opera di Roma entra a far parte del Corpo di Ballo dello stesso teatro, diventando prima ballerina. Ha danzato con i pił grandi ballerini del nostro tempo ed č stata direttore del Corpo di Ballo del Teatro alla Scala di Milano, del MaggioDanza, della Compagnia di Balletto del Teatro di San Carlo e direttrice Artistica della Scuola di Ballo dell’Opera di Roma.

PAOLA VISMARA Classico
    Diplomatasi alla Scuola di Ballo del Teatro alla Scala nel 1988, nello stesso anno entra a far parte della compagnia del teatro stesso. Lavora con numerosi coreografi contemporanei come Forsythe, Armitage, Parson, Monteverde, Iancu, e Amodio. Abbina alla sua attivitą di danzatrice anche quella di maītre e insegnante

PIANISTI PER L'ACCOMPAGNAMENTO

TUSHI ARTAN
    Si diploma in pianoforte all’Accademia delle Belle Arti di Tirana e al conservario G. Verdi di Milano. Č stato pianista accompagnatore del MaggioDanza. Attualmente č pianista accompagnatore della Scuola di Ballo del Teatro alla Scala, Milano .

GIUSEPPE ANNESE
    Pianista e compositore, dal 1983 č maestro presso il Teatro dell’Opera di Roma. Vincitore del “Premio Primavera” nel 1989 e 1990 (1° classificato) ha accompagnato i pił grandi maestri tra cui: Béjart, Fracci, Maximova, Petit, Plissetskaja, Vassiliev ecc. Da Suki Shorer č stato invitato negli Stati Uniti per collaborare con il New York City Ballet. Collabora da 20 anni con Elisabetta Terabust. Č compositore e Consulente Musicale per i balletti della Scuola di Danza dell’Opera di Roma.
    1

#8 Anėtar jo nė linjė   venaliu 

• venali kavaje
    • Postime: 6.664
    • Regjistruar mė : 12-prill 04
    • Interests:kavaja, kavaja, kavaja!....pa permendur te tjera...
  • Reputacioni: 726
  • Dėrguar 01 dhjetor 2009 - 02:42 MD

Artan Tushi, dai night alla Scala di Milano - “Il mio sogno ora č realtą”

ELISA COZZARINI (la repubblica)

DOPO anni di gavetta, in Italia, il pianista albanese Artan Tushi ha realizzato il suo sogno: vivere di musica ad altissimo livello. Oggi lavora fianco a fianco con grandi maestri della danza, come il coreografo Gilbert Mayer e con Frédéric Olivieri,
    direttore della Scuola di ballo del Teatro alla Scala di Milano. Č stato proprio Olivieri a chiamarlo per un’audizione e a settembre Tushi č entrato a tempo pieno all’Accademia di danza: «Suonare ogni giorno per ballerini di livello altissimo č un piacere.
    Non c’č un attimo in cui non impari qualcosa di nuovo», spiega il musicista che ha accompagnato al piano anche Alessio Carbone, oggi primo ballerino dell’Opéra di Parigi. «Qui devi sempre dare il massimo — dice Tushi — , suonare ogni giorno per cinque ore
    e avere anche grandi capacitą di improvvisazione. Quando i ballerini ti chiedono un tango, non puoi certo metterti a cercare gli spartiti, devi suonare e basta». Tushi, 38 anni, č immigrato da Kavaje (Albania) dieci anni fa: «Ho iniziato a suonare il piano a quattro
    anni — racconta — ; ho studiato musica al liceo artistico e lą ti insegnano che con la musica o dai il massimo oppure fai altro». Nel 1994 č diventato insegnante di pianoforte a Tirana, dopo 16 anni di studi e il diploma all’Accademia di Belle Arti. «Lą guadagnavo una miseria e non vedevo possibilitą per il futuro. Cosģ nel 1998 ho deciso di raggiungere mio fratello Edmond in Toscana — ricorda Tushi — . Qui il mio diploma non era riconosciuto e ho dovuto cercarmi un lavoro. All’inizio ho fatto il magazziniere in una palestra di Calcinaia. Perņ ho capito in fretta che non avrei potuto vivere senza musica, cosģ ho iniziato con le serate di piano bar a Montecatini Terme, suonando di tutto, da Paolo Conte a Frank Sinatra, da “My Way” al ballo liscio. Ero sottopagato e mi sentivo sottovalutato, ma non mi sono arreso anche se per a mantenermi facevo due, tre lavori assieme: insegnavo in una scuola privata, suonavo nelle scuole di danza e finivo la giornata al piano bar». Nel 2003 ha superato l’esame al Conservatorio di Livorno ed č riuscito a portare in Italia la moglie Hortenzia, anche lei musicista e oggi cantante lirica nel coro Opera promozionale di Pisa. «Nel 2004 — racconta Artan — ho preso la decisione che mi ha cambiato la vita: fare un corso per pianista accompagnatore di danza e opera. Il maestro Francesco Novelli mi ha incoraggiato a continuare su questa strada». Una strada che lo ha portato fino alla Scala. «L’unica cosa che mi pesa — conclude — č stare tutta la settimana lontano dalla Toscana: ormai la considero come casa mia».

http://img686.imageshack.us/img686/6928/atushi.jpg
    1

#9 Anėtar jo nė linjė   venaliu 

• venali kavaje
    • Postime: 6.664
    • Regjistruar mė : 12-prill 04
    • Interests:kavaja, kavaja, kavaja!....pa permendur te tjera...
  • Reputacioni: 726
  • Dėrguar 23 dhjetor 2009 - 05:39 MD

Artan Tushi, nga "night club" ne "Scala" te Milanos - "Endrra ime tani eshte realitet"

ELISA COZZARINI (la repubblica)

Pas vitesh te veshtira, ne Itali, pianisti shqiptar Artan Tushi ka realizuar endrren e tij: te jetoje ne saje te muzikes te niveleve te larta. Sot punon krah per krah me mjeshter te medhenj t vallezimit, si koreografi Gilbert Mayer dhe Frédéric Olivieri, drejtor i Shkolles se vallezimit te Teatrit alla Scala te Milanos. Ka qene pikerisht Olivieri qe e ka therritur per nje audicjon dhe ne shtator Tushi ka hyre ne Akademine e vallezimit. "eshte kenaqsi t'i bie pianos ēdo dite per balerine te nje niveli shume te larte. "nuk ka nje moment ne te cilin mos te mesoj diēka te re", shpjegon muzikanti qe ka shoqeruar ne piano edhe Alessio Carbone, sot balerin i pare i Operas se Parisit. "Ketu duhet te japesh gjithmone maksimumin - thote Tushi - t'i biesh pianos per 5 ore dhe te kesh aftesi te medha ne improvizim. Kur balerinet te kerkojne nje tango, nuk mund te vihesh ne kerkim te partiturave, duhet te vazhdosh dhe mjaft." Tushi, 38 vjeē, ka ardhur nga Kavaje (Albania) 10 vjet me pare: "kam filluar t'i bie pianos 4 vjet me pare - tregon - kam studjuar muzike ne liceun artistik dhe atje te mesojne qe me muziken ose jep maksimumin ose bej gje tjeter ne jete" Ne 1994 caktohet mesues piano ne Tirane, pas 16 vjet studimesh dhe diplomen ne Akademin e e Arteve te Bukura. "Atje fitoja shume pak dhe nuk shihja mundesi per te ardhmen. Keshtu ne 1998 vendosa t'i bashkohem vellait tim Edmond ne Toskane - kujton Tushi - ketu diploma ime nuk njihej dhe mu desh te kerkoja nje pune.
    1

#10 Anėtar jo nė linjė   charm 

• Rob zoti
    • Yll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėl
    • Grupi: Vip
    • Postime: 531
    • Regjistruar mė : 11-tetor 07
  • Reputacioni: 43
  • Dėrguar 23 dhjetor 2009 - 05:53 MD

Urime e suksese per te ardhmen!Bravo i qofte
    1

Shpėrndaje kėtė diskutim:

• 2 Faqe +
    • 1
    • 2