Kavaje Forumi I Qytetit Dhe Miqve Te Saj: Ligji I Ri Per Emigrantet Ne Itali - Kavaje Forumi I Qytetit Dhe Miqve Te Saj

Shko tek materiali

Faqja 1 prej 1
  • Nuk mund tė hapėsh njė diskutim tė ri
  • Nuk mund tė pėrgjigjesh nė kėtė diskutim

Ligji I Ri Per Emigrantet Ne Itali Kushtet per te perfituar nga ky ligj Vlerėso diskutimin: -----

#1 Anėtar jo nė linjė   leci 

  • V.I.P
  • Yll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėl
  • Grupi: Vip
  • Postime: 611
  • Regjistruar mė : 30-janar 05
  • Reputacioni: 34
    titulli: Excellent
  • Dėrguar 23 shtator 2006 - 03:53 MD

    Lligji pėr emigrantėt, kushtet

    Pas miratimit nga qeveria pritet ratifikimi nga senati. Pėrfitojnė pasaportė rezidentėt 5 vjeēarė


    Pesė kushtet pėr shtetėsi Italiane

    Gazeta zbardh ndryshimet ligjit pėr emigrantėt nė Itali


    Gazeta zbardh tė gjitha dokumentat dhe afatet e nevojshme pėr tė marrė nėnshtetėsi italiane sipas vendimit tė ri. Janė 5 kushte themelore, pėrmbushja e tė cilave pėr 5 vjet do t’i mundėsojė emigrantėve tė quhen Italianė.

    Ndryshimi – Pesė vjet rezidencė tė rregullt, permanencė e pandėrprerė, dhe pėr emigrantėt nė Itali do tė jetė e mundur tė kėrkojnė nėnshtetėsinė italiane. Fėmijėt e emigrantėve, nė rast se do tė lindin nė Itali, do tė jenė automatikisht nėnshtetas italianė, ndėrsa tė tjerėt nėse kėrkohet nga prindėrit e tyre. Me kėtė ligj, Italia vihet nė linjėn politike tė ndjekur nga Franca dhe Anglia, ndėrsa nė Gjermani, pėr tė kėrkuar nėnshtetėsinė gjermane duhet tė presėsh 8 vjet.

    Minorenėt – Aktualisht, fėmijėt e lindur nė Itali nga prindėr tė huaj duhet tė presin moshėn 18 vjeē pėr tė kėrkuar nėnshtetėsinė italianė dhe tė tregojnė se kanė qėndruar nė mėnyrė tė pandėrprerė nė Itali. Adultėt duhej tė tregonin se kanė qenė rezidentė nė Itali pėr tė paktėn 10 vjet radhazi, para se tė kėrkojnė nėnshtetėsinė.

    Martesa – Ligji qė shkurton nga 10 nė 5 vitet pėr tė kėrkuar tė drejtėn e nėnshtetėsisė nė Itali, prek edhe ata emigrantė qė do tė kėrkojnė nėnshtetėsinė pėr shkak tė martesės me njė shtetas italian. Kėrkesat e nėnshtetėsisė pėr shkak martese janė ato qė dominojnė nė zyrat e Emigracionit. Martesat nė Itali janė shfrytėzuar mjaft pėr tė marrė nėnshtetėsinė dhe shpesh kanė qenė ceremoni false. Sipas ligjit tė ri, pėr tė shmangur mundėsinė qė nė tė ardhmen tė ketė sėrish mashtrime nė ceremonitė martesore, do tė shtyhet afati i dhėnies sė nėnshtetėsisė,duke e ēuar nė 2 vjet afatin e dhėnies sė dokumenteve, ndėrsa aktualisht ėshtė vetėm 6 muaj nga celebrimi.

    Provimi i gjuhės dhe kulturės – Ligji i ri, i cili e vendos Italinė nė linjė me vendet e tjera evropiane, parashikon se ēdo individ qė do tė kėrkojė nėnshtetėsinė italiane, duhet tė kalojė njė provim gjuhe dhe kulture italiane. Ende nuk ėshtė vendosur nėse do tė jetė njė provim oral apo me shkrim. Ai do tė shėrbejė pėr tė provuar integrimin e individit nė realitetin italian. Mendohet se do tė ketė edhe njė ceremoni dhe njė betim tė individėve, ashtu si nė filmat amerikanė, ku celebrohet “lindja” e njė nėnshtetasi tė ri.

    Tė interesuarit – Sa persona prek ligji i ri i qeverisė italiane?

    Aktualisht, emigrantėt nė shtetin italian janė rreth 2 milionė e 800 mijė dhe gjatė ēdo viti lindin rreth 50 mijė fėmijė nga prindėr tė huaj. Sipas Caritas, ata qė mund tė kėrkojnė nėnshtetėsinė mund tė jenė rreth 900 mijė individė, ndėrsa sipas komunitetit San Egidio mund tė jenė afėrsisht 500 mijė. Megjithatė, nė Ministrinė e Brendshme shifrat duken shumė mė tė vogla, pasi ministria parashikon rreth 20 mijė kėrkesa nė vit. Sipas ministrisė, jo tė gjithė emigrantėt janė tė interesuar pėr tė marrė nėnshtetėsinė italianė. Nė vitin 2004 janė paraqitur rreth 12 mijė kėrkesa, ndėrsa nė 2005 janė paraqitur 30 mijė, ndėr tė cilat 18 mijė pėr martesė. Nė muajt e parė tė vitit 2006, kėrkesat pėr nėnshtetėsi janė 13.887. Ndėrmjet vitit 1991 dhe 2004 kėrkesat kanė qenė 123 mijė.

    Lidhjet e gjakut - Njė ligj qė thjeshton shumė situatėn pėr emigrantėt, tė cilėt do tė kėrkojnė nėnshtetėsinė italiane. Cilat janė bazat ligjore? Deri nė kėtė moment, nė Itali dy pikat mė tė forta pėr tė kėrkuar nėnshtetėsinė italiane kanė qenė lidhja e gjakut, jus sanguinis dhe e drejta e lindjes nė truallin italian, jus soli. Kėtyre dy pikave do u shtohet edhe jus domicilii, qė prek ata individė, tė cilėt kanė lindur nė njė vend tjetėr, por qė duke punuar e jetuar rregullisht nė Itali, kanė tė drejtėn e marrjes sė nėnshtetėsisė italiane.



    Rregullat e vjetra

    Pas 10 vjetėsh qėndrimi tė rregullt nė truallin italian, emigranti mund tė kėrkojė tė drejtėn e nėnshtetėsisė italiane
    Tė lindurit nė Itali nga prindėr tė huaj, duhet tė presin moshėn 18-vjeēare pėr tė kėrkuar nėnshtetėsinė italiane
    Minorenėt e lindur jashtė truallit italian, duhet tė presin gjithashtu moshėn 18-vjeēare para se tė kėrkojnė tė drejtėn e nėnshtetėsisė
    Pas gjashtė muajsh martesė me njė shtetase ose shtetas italian, emigrantėt kanė tė drejtėn e marrjes sė nėnshtetėsisė italiane
    Njohja e nėnshtetėsisė italiane nuk kėrkon asnjė njohje tė veēantė, nė lidhje me gjuhėn dhe kulturėn italiane


    Rregullat e reja

    Pas 5 vjetėsh rezidencė tė rregullt nė Itali, mund tė kėrkohet nėnshtetėsia italiane
    Marrin nėnshtetėsi fėmijėt, qė do tė lindin nė Itali nga prindėr tė huaj dhe ku njėri prej prindėrve ka tė paktėn 5 vjet qė jeton rregullisht
    Pėr minorenėt e lindur jashtė Italisė, prindėrit qė janė kthyer nė italianė, mund tė kėrkojnė nėnshtetėsinė e fėmijės pa pritur moshėn 18 vjeē
    Individėt qė martohen me njė shtetas ose njė shtetase italiane, duhet tė presin 2 vjet para se tė kėrkojnė nėnshtetėsinė
    Dhėnia e nėnshtetėsisė do tė bėhet, pasi personi qė e kėrkon tė japė njė provė tė njohjes sė gjuhės dhe tė jetė betuar para flamurit italian


    Berisha pėrshėndet vendimin e Prodit

    Kryeministri Berisha pėrshėndet ngrohtėsisht vendimin e qeverisė italiane pėr uljen e periudhės sė detyrueshme tė qėndrimit nė Itali, e nevojshme pėr marrjen e shtetėsisė italiane. Ky vendim ėshtė njė lajm shumė i gėzuar pėr mijėra emigrantė shqiptarė dhe familjet e tyre, qė kanė zgjedhur Italinė si atdheun e dytė tė tyre. Ky ishte reagimi i qeverisė pas miratimit nga qeveria Italiane tė pėrgjysmimit tė kohės pėr marrjen e shtetėsisė nga emigrantėt. “Ky vendim ėshtė dėshmi e respektit dhe mirėnjohjes sė qeverisė dhe popullit italian pėr kontributin e ndershėm dhe tė pėrkushtuar tė emigrantėve, tė cilėt kanė emigruar nė Itali me shpresėn dhe besimin pėr njė jetė e tė ardhme mė tė mirė. Kryeministri shpreh besimin se emigrantėt shqiptarė nė Itali do vazhdojnė tė jenė ura tė fuqishme tė bashkėpunimit dhe miqėsisė midis dy vendeve dhe popujve tanė”.
    0

    #2 Anėtar jo nė linjė   leci 

    • V.I.P
    • Yll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėl
    • Grupi: Vip
    • Postime: 611
    • Regjistruar mė : 30-janar 05
  • Reputacioni: 34
    titulli: Excellent
  • Dėrguar 28 shtator 2006 - 02:35 MD

    Alma mos me ofendo te lutem.
    Ti e din me mire se une si eshte puna me ata qe kane espuls. :((
    0

    #3 Anėtar jo nė linjė   mondi 

    • Rob zoti
    • Yll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėl
    • Grupi: Vip
    • Postime: 570
    • Regjistruar mė : 23-prill 04
  • Reputacioni: 45
    titulli: Excellent
  • Dėrguar 30 shtator 2006 - 08:37 MD

     Alma, mbi Sep 26 2006, 16:51 PM, ka thėnė:

    Interesant ky ligji i ri.A ka hyre ne fuqi?Nje pyetje kisha une:Per personat qe kane espulsion ,cfare rregullash do te ndiqen?? cheers


    personat qe kan espulsion pak gje mund te bejne,duhet te presin qe te mbushin 10 vjet qe eshte vlera e espulsionit dhe pastaj te bejne veprimet e duhura per tu paisur me permeso
    0

    #4 Anėtar jo nė linjė   mondi 

    • Rob zoti
    • Yll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėl
    • Grupi: Vip
    • Postime: 570
    • Regjistruar mė : 23-prill 04
  • Reputacioni: 45
    titulli: Excellent
  • Dėrguar 30 shtator 2006 - 08:38 MD

    min. Amato
    "Liste di collocamento all'estero e ingressi con lo sponsor"
    Il titolare del Viminale illustra in Senato la riforma messa in cantiere dal governo. "Testo pronto a ottobre"

    --------------------------------------------------------------------------------


    ROMA - Liste di collocamento all'estero, ingressi con lo "sponsor", decreto flussi triennale: sono i punti principali della riforma delle legge sull'immigrazione che il governo ha gią messo in cantiere e che dovrebbe diventare una proposta di legge a ottobre. A ribadirli dopo le anticipazioni dei mesi scorsi nel corso di un'audizione alla commissione Affari costituzionali del Senato č stato oggi pomeriggio il ministro dell'Interno Giuliano Amato.

    Per far entrare i lavoratori meno qualificati, si pensa ad un sistema di collocamento all'estero. "Vorrei avere nei consolati delle poche decine di paesi che sono bacino di emigrazione in Italia, delle liste con l'iscrizione di queste persone e delle mansioni alle quali possono essere adibite" ha spiegato Amato "La legge vigente prevede questo solo nei paesi con i quali abbiamo accordi di riammissione, ma non potendo fermare il mondo in attesa che l'Ue stabilisca questi accordi, vorrei formarle ovunque e collegarle tra di loro informaticamente. Diventerebbe un sistema di collocamento all'estero". Per i lavoratori pił qualificati, l'ipotesi č invece "l'accesso su chiamata, con permessi di soggiorno lunghi e legati all'incarico".

    Amato ha prefigurato un ruolo diretto degli imprenditori negli ingressi per lavoro, ma anche il ricorso a sponsor "che perņ devono impegnarsi anche finanziariamente". "Insomma, finchč la persona che portano in Italia non ha avuto un contratto di lavoro č da loro sostentata - ha spiegato il min. dell'Interno - Se dopo un anno, ad esempio, non č stata collocata sul mercato del lavoro va restituita al paese di provenienza". Da rivedere anche il decreto flussi: "preferirei che il decreto flussi fosse triennale, a maglie larghe, con la possibilitą per il governo di modifiche annuali", ha detto il ministro.

    Quanto alla lotta all'immigrazione clandestina, Amato ha detto che i Cpt "sono essenziali" perchč "non si possono lasciare per la strada le persone che sbarcano" le quali se abbandonate "finirebbero come barboni", e se affette "da malattie come la scabbia diffuse nei paesi di provenienza" rappresenterebbero "anche un pericolo sanitario". Secondo il titolare del Viminale bisogna "distinguere i centri per espulsi per ragioni serie, con caratteristiche semidetentive, dai centri in cui il nome accoglienza corrisponde alla sostanza", oggi invece "spesso si trovano nello stesso centro signore africane con bambini e persone con un curriculum criminale".

    Bisogna poi concentrarsi sul ritorno dei clandestini nei paesi d'origine, anche traverso un "sistema di rimpatri volontari". Si potrebbe quindi istituire un fondo per garantire all'immigrato i costi del rientro e un'assistenza in patria per il reinserimento, "perché oggi senza -ha spiegato il ministro-la collaborazione dell'immigrato al sistema delle espulsioni č di fatto inefficace". Tuttop questo costerebbe "al contribuente assai meno che mantenerlo a lungo in carcere".

    "Senza accordi di riammissione la macchina non puņ funzionare, per questo ho chiesto che sia l'Unione Europea a porre la questione ai paesi di origine", ha aggiunto Amato, ribadendo la necessitą "di stabilire una connessione tra le politiche di aiuto e la riammissione". "Tutta Europa č vessata dal problema degli immigrati illegali che commettono anche reati di codice penale e non solo di violazione delle nostre leggi sull'immigrazione. E accade che se non c'č accordo di riammissione e la persona, come spesso accade, non ha il passaporto del paese origine io non so dove mandarlo".

    Quanto ai tempi, Amato prevede che "nel corso del mese di ottobre verrą fuori il testo di riforma della Bossi-Fini"."Ora -ha scherzato il ministro dell'Interno- siamo tutti 'finanziaria, finanziaria'. Io comunque mi sono preparato in questo senso e cioé che il Governo possa essere pronto appena esce da questa prima gravidanza finanziaria".
    0

    #5 Anėtar jo nė linjė   mondi 

    • Rob zoti
    • Yll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėlYll i vogėl
    • Grupi: Vip
    • Postime: 570
    • Regjistruar mė : 23-prill 04
  • Reputacioni: 45
    titulli: Excellent
  • Dėrguar 30 shtator 2006 - 11:15 MD

    di Cristina Seynabou Sebastiani
    esperta di migrazioni
    per contattare l'autrice: seynab@libero.it





    Fonte: testo unico sull’immigrazione legge 286/98 (Turco-Napolitano) integrata con le successive modifiche apportate dalla legge 189/02 (Bossi-Fini)



    L'espulsione[1] č disposta dal Prefetto quando lo straniero:

    § č entrato nel territorio dello Stato sottraendosi ai controlli di frontiera (č entrato clandestinamente o comunque non esibisce un timbro di ingresso sul passaporto – per esempio quando si fa scalo in un paese europeo, all’arrivo in aeroporto non viene apposto alcun timbro)

    § si č trattenuto nel territorio dello Stato senza aver chiesto il permesso di soggiorno nel termine prescritto[2], salvo che il ritardo sia dipeso da forza maggiore; oppure quando, pur essendo in possesso di permesso di soggiorno, il permesso di soggiorno č stato revocato o annullato, ovvero č scaduto da pił di sessanta giorni e non č stato chiesto il rinnovo

    § č ritento persona pericolosa per la sicurezza pubblica

    da questo si deduce che chi entra in Italia deve essere in possesso di regolare visto (per turismo, lavoro, studio, motivi famigliari ecc.) E richiedere il permesso di soggiorno alla Questura della cittą dove intende risiedere entro 8 giorni dal suo ingresso in Italia. Il permesso di soggiorno va periodicamente rinnovato, a partire da un mese prima della scadenza fino a un mese dopo. Il rinnovo puņ essere chiesto anche in mancanza di un contratto di lavoro e puņ essere chiesto anche dal carcere.



    IN CIASCUNO DEI CASI DI CUI SOPRA, L’ESPULSIONE E’ DISPOSTA CON DECRETO MOTIVATO, IMMEDIATAMENTE ESECUTIVO.



    Cioč alla persona sprovvista di permesso di soggiorno in corso di validitą e in Italia da pił di 8 giorni, viene consegnato un foglio, tradotto in una lingua a lui/lei conosciuta (spesso non la lingua d’origine, ma solo una lingua ponte) che motiva l’espulsione dal territorio italiano.



    Secondo la legge al decreto di espulsione segue un ORDINE DI TRATTENIMENTO, disposto dal Questore, che stabilisce il trattenimento in un Centro di Permanenza Temporanea in attesa che sia eseguito il decreto di espulsione cioč di essere identificata tramite ambasciata e riportata al suo paese.

    Nell’impossibilitą di procedere al trattenimento e al rimpatrio immediato, (spesso capita che i Centri siano pieni o che non ci sia disponibilitą di aerei nelle settimane seguenti) al decreto di espulsione fa seguito non un decreto di trattenimento ma solo un INVITO A LASCIARE L’ITALIA ENTRO 5 GIORNI.



    In pratica cosa succede: una persona puņ venire fermata dalla polizia per un motivo da banale (un normale controllo per la strada, oppure non ha il biglietto del tram e i controllori chiamano la polizia) a pił grave (c’č una retata in un luogo di spaccio o in un’area dimessa dove dormono migranti senza casa, o all’uscita dal carcere o in seguito ad una rissa[3] ). In seguito al fermo viene portata in Questura, identificata tramite impronte digitali e fotografia e viene effettuato un controllo sulla sua persona: se non risulta in possesso di un permesso di soggiorno viene espulsa. Se viene disposto il trattenimento in un Centro di Permanenza Temporanea viene accompagnata subito al Centro, altrimenti viene rilasciata con l’ordine di lasciare il territorio italiano.



    IL DIVIETO DI RIENTRO IN TERRITORIO ITALIANO IN SEGUITO A DECRETO DI ESPULSIONE HA VALIDITA’ PER 10 ANNI



    Non puņ essere espulso:

    · lo straniero in possesso di regolare permesso di soggiorno

    · lo straniero che abbia fatto richiesta di permesso di soggiorno per qualunque motivo e sia in attesa di una risposta

    · lo straniero sposato con un cittadino italiano

    · lo straniero padre di un cittadino italiano

    · la straniera in gravidanza fino al 6° mese dalla nascita del figlio

    · il marito della straniera in gravidanza dal 3° mese al 6° mese dalla nascita del figlio

    · i minori di 18 anni

    · persone gravemente malate e impossibilitate a viaggiare



    Cosa succede se non si obbedisce all’ordine del Questore di lasciare l’Italia
    (o se si rientra prima che siano passati 10 anni):

    la persona trovata in territorio italiano pił di cinque giorni dopo aver ricevuto un ordine del Questore, puņ venire arrestata e puņ essere condannata ad una pena detentiva da sei mesi ad un anno, scontata la quale riceve un nuovo decreto di espulsione (in questo secondo caso disposto dal Giudice) e un nuovo invito a lasciare l’Italia.



    Cosa succede se non si obbedisce all’ordine del Giudice di lasciare l’Italia

    (o se si rientra prima che siano passati 10 anni):

    la persona trovata in territorio italiano pił di cinque giorni dopo aver ricevuto un ordine del Giudice, puņ venire arrestata e puņ essere condannata ad una pena detentiva da 1 a 4 anni, scontata la pena viene sicuramente riaccompagnata alla frontiera previo trattenimento in un Centro di Permanenza Temporanea.



    Cosa si puņ fare in caso di espulsione

    con invito a lasciare l’Italia (cioč senza trattenimento):

    si puņ fare ricorso al tribunale civile entro 60 giorni dalla data del decreto, il ricorso puņ essere scritto e presentato anche dalla persona stessa, non č obbligatoria la presenza di un avvocato.

    Il ricorso non ferma l’obbligo di rientro al proprio paese

    Il ricorso puņ essere presentato anche dalla persona rientrata al suo paese, tramite l’Ambasciata.

    L’eventuale revoca dell’espulsione decisa dal giudice non dą comunque diritto ad un permesso di soggiorno.



    Cosa si puņ fare in caso di trattenimento in un Centro di Permanenza Temporanea:

    il Giudice deve convalidare il trattenimento entro 48 ore, in un’udienza che si tiene presso il Centro di Permanenza Temporanea, quindi č importante che un avvocato intervenga in questo momento.

    Dopo le 48 ore, si puņ ancora fare ricorso al tribunale civile per richiedere la revoca del decreto di espulsione, ma il ricorso non ferma l’eventuale rimpatrio.



    Chi č trattenuto in un Centro di Permanenza Temporanea ha diritto:

    · ad avere diversi colloqui con un avvocato (se non ne nomina uno di fiducia gli sarą assegnato d’ufficio)

    · ad avere diversi colloqui con i famigliari (ogni pomeriggio dalle 15 alle 18, previa richiesta di autorizzazione presentata all’ente che gestisce il Centro – nel caso di Milano, a gestire via Corelli č la Croce Rossa)

    · a poter telefonare

    · ad essere curato in caso di malattia

    Non ha diritto ad allontanarsi dal centro



    Chi č sprovvisto di passaporto e non puņ, per diversi motivi, essere identificato (per es. ha dichiarato una falsa nazionalitą) verrą trattenuto presso il Centro per un massimo di 60 giorni (30 giorni rinnovabili di altri 30 giorni previa decisione del Giudice) nel tentativo d essere identificato, ma se questo non riesce, verrą rilasciato.

    Se entro 60 giorni non si renderą disponibile un vettore (un aereo) per il rimpatrio, le persone dovranno essere rilasciate.



    [quanto segue non ha nulla a che fare con la legge sull’immigrazione, ma č bene sapere che, secondo i regolamenti aeroportuali, se una persona si rifiuta di imbarcarsi sull’aereo – generalmente, nel caso di un migrante che viene rimpatriato con la forza, se lo fa č attuando una protesta piuttosto veemente – il comandante dell’aereo puņ disporre che sia sbarcato perché metterebbe a repentaglio la sicurezza degli altri passeggeri. In questi casi questa persona viene riportata nel Centro in attesa che si renda disponibile un altro aereo, se questo non avviene nei 60 giorni, viene rilasciata]



    non č assolutamente vero che sono le persone rimpatriate a dover pagare il costo del volo [succede che in diversi Centri venga chiesto ai trattenuti di pagare il biglietto dell’aereo, con la minaccia di venire incarcerati una volta sbarcati nel loro paese – succede piuttosto spesso: non č ancora chiaro se si tratti di uno squallido abuso di alcuni esponenti della polizia italiana o se questo sia dovuto agli accordi internazionali con alcuni paesi che prevedono che siano gli stessi paesi d’origine a pagare il costo del rimpatrio e che questi si rifacciano sui loro concittadini in questa triste maniera – in ogni caso la legge italiana prevede delle modalitą di finanziamento per questo tipo di operazioni e tra queste non figurano gli accordi con i paesi d’origine dei migranti, quindi si tratta in ogni caso di un illecito, che sia legale o meno], se si č oggetto di una richiesta di questo tipo č bene provvedere ad avere dei testimoni della richiesta e parlarne immediatamente con i proprio avvocato.



    Conseguenze del decreto di espulsione:

    oltre al divieto di rientro in territorio italiano per 10 anni (il conto degli anni parte dal momento in cui effettivamente si lascia il territorio italiano, non prima – se una persona resta in Italia e non viene mai fermata per 10 anni, se non dimostra di essersene andata e poi rientrata non avrą diritto a richiedere un permesso di soggiorno), chi č colpito da decreto di espulsione non potrą stabilirsi in nessun paese europeo appartenente all’area dell’accordo di Schengen.

    Difficilmente potrą partecipare a successivi provvedimenti di regolarizzazione (“sanatorie”)

    Non potrą chiedere un regolare visto di ingresso in Italia per alcun motivo (studio, lavoro, salute) prima che siano trascorsi 10 anni.

    Non potrą rientrare in seguito a richiesta di ricongiungimento famigliare (ricongiungimento con il coniuge straniero).



    Potrą invece rientrare in seguito a matrimonio con un cittadino italiano.

    Potrą anche sposare un cittadino italiano, in territorio italiano, senza alcun impedimento.






    Immigrazione




    --------------------------------------------------------------------------------

    [1] l’espulsione č diversa dal respingimento alla frontiera – una persona viene respinta alla frontiera quando le viene impedito l’ingresso in territorio italiano direttamente alla frontiera (per es. all’aeroporto) perché non possiede i requisiti per l’ingresso. La differenza tra i due provvedimenti adottati č che chi viene respinto alla frontiera non ha l’obbligo di non entrare in territorio italiano per 10 anni ma puņ rientrare non appena ne abbia i requisiti.

    [2] Chiunque entri in territorio italiano da un paese esterno all’area Schengen, in possesso di regolare visto (o anche senza visto provenendo da paesi da cui non č necessario, come Romania, Brasile, Ecuador e altri), deve presentarsi in Questura e richiedere un permesso di soggiorno entro 8 giorni. Non basta in visto sul passaporto, č necessario presentarsi in Questura, anche se la permanenza č di soli tre mesi.

    [3] succede che un migrante privo di permesso di soggiorno venga segnalato alla polizia dagli operatori dell’Ospedale in cui si č recato per richiedere una cura: č bene sapere che la legge sancisce il diritto alla cura anche per i migranti privi di permesso di soggiorno e che l’Ospedale ha l’obbligo di curarlo/a e di garantirne il rispetto della privacy; non tutti gli ospedali lo fanno.






    Alma,tani per tani eshte ky ligj persa i perket ketij problemi..............mbase ne fund te tetorit kur ligji BOSI-FINI do te modifikohet ,shpresojme te ndryshojne dicka dhe ne kete fushe
    0

    #6 Anėtar jo nė linjė   kavajoti 

    • Admin
    • Grupi: Admin
    • Postime: 10.518
    • Regjistruar mė : 10-prill 04
    • Location:Italia
    • Gender:Male
  • Reputacioni: 1.427
    titulli: Excellent
  • Dėrguar 07 tetor 2006 - 12:55 MD

    Itali: Ja ē’ka ndryshuar nė bashkimin familjar dhe kartėn e qėndrimit

    Hatibi, parlamenti italian po diskuton risitė, tė gjitha procedurat qė kanė ndryshur nė ligjin e vjetėr

    Lehtėsohen procedurat e bashkimit famijlar dhe kartės sė qėndrimit pėr emigrantėt nė Itali, pėrfshi edhe ata shqiptarė. Sipas Durim Hatibit, Shefit tė sektorit tė Emigrimit, nė Drejtorinė e Politkave Migratore, pranė Ministrisė sė Punės dhe Ēėshtjeve Socialie kėto ditė, Parlamenti italian po diskuton risitė, lidhur me ribashkimet familjare dhe kartėn e qėndrimit.

    Ndryshimet e fundit

    Mė sė fundi, arrijnė nė parlamentin italian, dy dekretet e miratuara nga qeveria, qė nė verėn e sapokaluar, sa i takon ribashkimeve familjare dhe kartės sė qėndrimit. Nė thelb, tė dy dekretet zbatojnė nė praktikė dy Direktiva tė Komisionit Evropian, tė cilat mundėsojnė lehtėsira pėr ribashkimet familjare dhe ulin vitet e qėndrimit tė rregullt dhe tė vazhdueshėm, nga gjashtė nė pesė, duke mbetur njė prej kritereve kryesorė tė marrjes sė kartės sė qėndrimit, qė kėsisoj do tė unifikohej me leje qėndrimi EC tė rezidentit afatgjatė, tė pėrcaktuar nga Direktiva e mėsipėrme.

    Ribashkimet familjare

    Sipas dekretit tė miratuar nga qeveria, njė shtetas i huaj, qė qėndron, ligjėrisht nė Itali, nuk do tė ketė mė nevojė tė provojė se fėmija i mitur, me qėndrim aktual jashtė ėshtė nė ngarkim tijin, pėr ta tėrhequr nė Itali. Po kėshtu, do tė bėhet mė i lehtė ribashkimi me prindėrit. Ligji “Bosi-Fini” parashikon qė ribashkimi familjar mund tė kėrkohet, vetėm pėr prindėrit nė ngarkim, qė nuk kanė fėmijė tė tjerė nė vendin e origjinės dhe mbi 65 vjeē. Po kėshtu, do tė bėhen edhe mė tė buta normat mbi pėrshtatshmėrinė e strehimit: mjafton tė pėrmbushen kriteret e vendosura nga ASL (Enti Sanitar Rajonal) pėr pėrshtatshmėrinė, pavarėsisht nga metrat katrorė tė kėrkuar nga ligjet rajonalė tė fushės. Prindėrve, qė shoqėrojnė njė fėmijė nė Itali, i jepet mundėsia tė punojnė, nė kohėn qė i dashuri i tyre i nėnshtrohet kurave mjekėsore. Aktualisht, duke mos pasur njė leje qėndrimi tė vlefshme pėr tė krijuar marrėdhėnie punėsimi, ato pashmangėrisht i drejtohen armatės sė punėtorėve “nė tė zezė”. Ndėrsa pėr refuzimin e kėrkesės pėr ribashkim familjar, ose pėr mosripėrtėritjen e kėtij tipi lejeje nuk do tė mjaftojė mungesa e realizimit tė kėrkesave (tė ardhura, strehim etj), por do tė merren parasysh edhe lidhjet familjare, kohėzgjatja e qėndrimit nė Itali, lidhjet me vendin e origjinės. Nga ana tjetėr, kėrkesa pėr ribashkim familjar mund tė mos pranohet pėr motive tė rendit publik dhe tė sigurisė publike tė shtetit italian, apo tė njė shteti, me tė cilin Italia ka nėnshkruar marrėveshje pėr heqjen e kufijve tė brendshėm. Sė fundi, disiplinohet ribashkimi familjar i refugjatėve, qė mund tė kėrkohet pėr tė njėjtat kategori familjarėsh dhe me tė njėjtėn procedurė tė parashikuara pėr tė shtetasit e tjerė tė huaj. Nė ndryshim, refugjatėt nuk kanė detyrim tė provojnė pasjen e njė strehimi, pra as edhe tė tė ardhurave ekonomike, tė domsdoshme nė raste tė tjerė.
    0

    #7 Anėtar jo nė linjė   kavajoti 

    • Admin
    • Grupi: Admin
    • Postime: 10.518
    • Regjistruar mė : 10-prill 04
    • Location:Italia
    • Gender:Male
  • Reputacioni: 1.427
    titulli: Excellent
  • Dėrguar 07 tetor 2006 - 12:56 MD

    Karta e qėndrimit

    Dekreti pėrkatės italian, nė thelb bėn zbėrthimin praktik tė Direktivės sė Komisionit Evropian (2003/109/CE), lidhur me “Statusin e rezidentit afatgjatė pėr shtetasit nga shtete jo-anėtare tė BE-sė”. Sipas kėsaj Direktive, shtetasit nga shtete joanėtare tė BE-sė, qė qėndrojnė, rregullisht nė njė shtet anėtar tė BE-sė, tė paktėn prej pesė vitesh mund tė kėrkojnė marrjen e kėtij statusi, i cili mundėson pėrfitimin e shumė tė drejtave, pėrafėrsisht si ato tė shtetasve tė tjerė tė BE-sė. Mes pėrfitimeve kryesore janė lėshimi i njė lejeje afatgjatė, siē do tė ishte karta e qėndrimit, mundėsia e zhvendosjes, apo lėvizjes sė lirė, madje edhe pėr t’u punėsuar nė tė gjithė shtetet e BE-sė, qė kanė futur nė legjislacionin e tyre kėtė Direktivė. Ndėrsa, sikurse parashikohet edhe nė normativėn aktuale, pėr parashtrimin e kėrkesės pėr marrjen e kartės sė qėndrimit duhet provuar se realizohen tė ardhura vjetore jo mė tė ulta se sa pėrkrahja sociale. Pėr personat qė paraqesin kėrkesė edhe pėr familjarė, duhet provuar zotėrimi i njė strehimi tė pėrshtatshėm edhe pėr ato, bazuar nė parametrat minimalė, tė parashikuar nga ligji rajonal pėr strehimin rezidencial publik, si dhe plotėsimi i normave higjienike-sanitare tė verifikuara nga ASL, kompetent pėr territorin. Karta e qėndrimit nuk do t’i lėshohet personave, shtetas tė huaj, qė vlerėsohen si tė rrezikshėm pėr rendin dhe sigurinė publike.
    0

    #8 Anėtar jo nė linjė   kavajoti 

    • Admin
    • Grupi: Admin
    • Postime: 10.518
    • Regjistruar mė : 10-prill 04
    • Location:Italia
    • Gender:Male
  • Reputacioni: 1.427
    titulli: Excellent
  • Dėrguar 07 tetor 2006 - 12:57 MD

    Dekreti i fluksit

    Ndėrkohė procedurat ligjore pėr miratimin e zakonshėm tė dekret-flukseve, dalėngadalė po i drejtohen fundit tė tyre. Kėsaj here ishte radha e Komisionit tė Ēėshtjeve Kushtetuese tė Dhomės sė Deputetėve tė shprehte opininon pozitiv pėr variantin e propozuar dhe miratuar nga qeveria, lidhur me hyrjen e 350 mijė personave, shtetas nga shtete joanėtare tė BE-sė, duke pranuar tė gjitha kėrkesat e paraqitura nga punėdhėnėsit, qofshin ndėrmarrje, individė, apo familje, sigurisht brenda kritereve ligjore. Afati i fundit i paraqitjes sė kėtyre kėrkesave, pėrmes Zyrave Postare italiane mbeti ai i 21 qershoit 2006.

    Nė Komision ndėrhyri edhe zv.sekretarja e Ministrisė sė Solidaritetit Social, Kristina De Luka, duke theksuar se ky dekret ka kaluar tė gjitha hapat ligjorė, lidhur me fushėn imigratore. “Kėtu nuk bėhet fjalė, as pėr rregullim statusi dhe as pėr amnisti - tha De Luka - meqė hyrjet dhe vendosja e marrėdhėnieve tė punėsimit nė Itali mbeten tė kushtėzuara nga respektimi i tė gjitha normave nė fuqi, aktualisht. Skema qė po shqyrtojmė ėshtė njė prej instrumenteve mė tė rėndėsishėm pėr tė rregulluar punėn ‘e zezė’, duke paraprirė dhe penguar parregullsinė dhe duke favorizuar njė rrugė legale, tė domosdoshme pėr tė siguruar sigurinė, pa lėnė mėnjanė, si shumė tė rėndėsishėm integrimin” Pėrfaqėsuesit e opozitės votuan kundėr. Deputetja e “Forza Italia” Bertolini denoncon: “Qeveria do tė shpėrbėjė tė gjithė vendin. Ajo qė po bėhen gati tė miratojnė nuk ėshtė njė dekret-fluks, por njė amnisti e maskuar. Me kėtė ndėėrhyrje, ‘L’Unione’ rregullon 520 mijė shtetas nga shtete joanėtare tė BE-sė, duke e kthyer nė hiē, papėrgjegjshmėrisht programimin e flukseve tė hyrjeve nė vendin tonė, pėrmes sistemit tė kuotave”. “Nė kėtė dekret, qeveria nxitet nga konsiderata tė drejta pėr tė arritur nė pėrfundime tė gabuara; nė tė vėrtetė nuk mund tė pėrcaktohen kuota shtesė tė hyrjeve tė kėtyre punėtorėve, vetėm nga e dhėna e numrit tė kėrkesave tė paraqitura pėr miratimin e punėsimeve, sepse bie nė kundėrshti me ligjin. Dekreti, qė arsyeshėm merr pėrsipėr tė kalojė ngėrēin e krijuar nga numri i kėrkesave, tre herė mė i madh se kuotat e pėrcaktuara, pėrbėn njė precedent tė rėndė, spepse anashkalon normat mbi imigrimin, duke mos mundur t’i ndryshojė. Qeveria le tė vijė nė Parlament dhe tė kėrkojė tė ndryshojė ligjin, duke hapur njė debat, mes forcave politike, pa kėmbėngulur tė paraqesė akte jokorrekte, nė metodė dhe nė pėrmbajtje” - shprehet kryetari i grupit parlamentar tė “UDC” nė kėtė Komision. Sidoqoftė, praktika ligjore, ende mbetet pėr t’u plotėsuar: pritet mendimi i Komisionit tė Ēėshtjeve Kushtetuese tė Senatit, i cili ia kalon qeverisė. Hapi i fundit do tė ishte kalimi nė Gjykatėn e Llogarive pėr tė pėrfunduar me botimin nė Gazetėn Zyrtare.
    0

    #9 Anėtar jo nė linjė   kavajoti 

    • Admin
    • Grupi: Admin
    • Postime: 10.518
    • Regjistruar mė : 10-prill 04
    • Location:Italia
    • Gender:Male
  • Reputacioni: 1.427
    titulli: Excellent
  • Dėrguar 07 tetor 2006 - 12:58 MD

    Procedurat e reja tė punėsimit

    Pėr punėtorėt shumė tė kualifikuar mendohet tė ngrihet njė kanal hyrjesh tė privilegjuara, pasi “Neni 27 i ligjit aktual - hyrje jashtė kuotave - nuk mjafton. Talentet nė fushėn e kėrkimeve dhe tė shkencės, tė kulturės dhe artit, tė sipėrmarrjes, tė spektaklit dhe tė sportit, do tė kenė edhe mė shumė lehtėsira pėr hyrjen nė vendin tonė dhe jashtė kuotave tė pėrcaktuara pėr flukset” Pėr ato, parashikohen leje qėndrimi tė hapura, tė lėshuara shpejt dhe me kohėzgjatje maksimale pesėvjeēare.

    Pėr punėtorėt e tjerė, tė pėgjithshėm do tė mbesė nė fuqi thirrja e drejtpėrdrejtė nga ana e njė punėdhėnėsi, por do tė ngrihet “njė sistem listash punėkėrkuesish, pranė pėrfaqėsive diplomatike tonat, jashtė pėr tė realizuar njė sistem ndėrmjetėsimi pė punėsim”, duke lehtėsuar mjaf, kontaktet punėkėrkues-punėdhėnės. Listat e punėkėrkuesve, mund tė shqyrtohen me internent pranė Sporteleve Unikė mbi Imigrimin, duke i dhėnė mundėsi punėdhėnėsve tė pėrzgjedhin punėtorėt mė tė afėrt me kėrkesat e tyre.

    Si alternativė, punėdhėnėsit mund t’i drejtohen “sponsor-it”, subjekte qė mund tė bėjnė tė vijnė nė Itali kėta punėtorė, duke ofruar garanci pėr sigurimet shėndetėsore, mjete jetese, strehim etj. Kjo do tė ishte njė reinkorporim i njė Neni tė anuluar tė Tesktit Unik, nė fuqi deri nė vitin 2001, apo siē mund tė kuptohet punėkėrkues i papunė, tashmė i rregullt nė Itali, gjithnjė me mbėshtetjen e garantit, si mė sipėr. Nė kėtė rast, kėtij punėkėrkuesi i lėshohet njė leje qėndrimi e posaēme, me kohėzgjatje njėvjeēare. Sponsori mund ta drejtojė tė garantuarin e tij tek njė punėdhėnės, qė nėse vendos ta punėsojė pas periudhės sė provės, praktikisht bėn qė kjo leje tė kthehet nė njė leje qėndrimi me motive punėsimi si punėmarrės. Nė rast tė kundėrt, brenda periudhės njėvjeēare, ai kthehet nė kujdesin e sponsorit, qė mund ta ndihmojė nė gjetjen e njė vendi pune. Pėrfundimi si i papunė, i kėsaj periudhe do tė thotė qė punėkėrkuesi ka detyrimin e rikthimit nė atdheun e tij, gjithnjė nėn pėrgjegjėsinė e sponsorit.
    0

    #10 Anėtar jo nė linjė   kavajoti 

    • Admin
    • Grupi: Admin
    • Postime: 10.518
    • Regjistruar mė : 10-prill 04
    • Location:Italia
    • Gender:Male
  • Reputacioni: 1.427
    titulli: Excellent
  • Dėrguar 07 tetor 2006 - 01:30 MD

     Alma, mbi Sep 26 2006, 16:51 PM, ka thėnė:

    Interesant ky ligji i ri.A ka hyre ne fuqi?Nje pyetje kisha une:Per personat qe kane espulsion ,cfare rregullash do te ndiqen?? bye:



    Lexo me poshte Alma: Itali: Ja ē’ka ndryshuar nė bashkimin familjar dhe kartėn e qėndrimit
    0

    Shpėrndaje kėtė diskutim:


    Faqja 1 prej 1
    • Nuk mund tė hapėsh njė diskutim tė ri
    • Nuk mund tė pėrgjigjesh nė kėtė diskutim